-15% AKCIÓ MINDEN WALK-IN ZUHANYFALRA ÉS A KIEMELT MŰMÁRVÁNY ZUHANYTÁLCÁKRA 🕑 ÉRDEKEL A KEDVEZMÉNY

Címlap / Garancia

Garancia

Gyakori kérdések

Mik a garancia érvényesítés feltételei?

A hibás teljesítéssel kapcsolatos fogyasztói igény érvényesítésének a feltételei a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. Tv.) 305§-a és Az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003 sz.(IX.22.) Kormányrendelet 4§-a alapján a következők:

  1. Helyesen kitöltött és a forgalmazó által lepecsételt jótállási jegy.

  2. A felmerült hiba nem a vásárlást követő szakszerűtlen szállítás eredményeként keletkezett.

  3. A felmerült hiba nem a szakszerűtlen be- vagy összeszerelés eredményeként keletkezett. Szakszerűtlen a be- vagy összeszerelés amennyiben az nem a termékhez mellékelt Szerelési utasítás szerint történt.

Mi a szakszerütlen beszerelés következménye?

Amennyiben a forgalmazó munkatársa a termék helyszíni vizsgálata során megállapítja, hogy a felmerült hiba oka a szakszerűtlen be- vagy összeszerelésre, szállításra vagy kezelésre vezethető vissza, a reklamáló ügyfél köteles forgalmazónak a kiszállással felmerült költségét megtéríteni.

Az indokolatlan kiszállás díja bruttó 14.900 Ft kiszállási díj + 14.900 Ft óradíj. A feltüntetett összegek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A reklamáló ügyfél aláírásával elfogadja ezen feltételeket.

Mi az általános beépítési követelmény egy radaway zuhanykabin esetében

A RADAWAY zuhanykabinok tökéletes működéséhez és esztétikus külleméhez elengedhetetlen a jól előkészített helyszín kialakítása. Mik ezek általánosságban?

  1. A zuhanykabin oldalsó profiljainak vagy zsanérjainak felszerelésére szolgáló burkolt és vízzáró falfelület legalább a profil beépítési magasságáig függőleges kell, hogy legyen.

  2. A falfelület a függőlegestől ne térjen el.

  3. Amennyiben a zuhanykabint padlózatra kívánja építtetni, akkor a zuhanykabin alsó záró profilja teljes terjedelmében csak vízszintes felületre ráépíthető

  4. Zuhanytálcás kialakításnál a tálca felső éleinek minden irányban vízszintesen kell állniuk.

  5. A zuhanytálcát soha ne süllyessze be a csempe alá, mert a megrendelt kabin így akár lelóghat róla.

  6. A fal és a tálca között megfelelő vízszigetelésnek kell lennie.

  7. A tálca helye legyen kiburkolva a tálca alatt és mögött is.

Garancia, jótállás érvényesítése, reklamáció

A jótállási idő alatt minőségi kifogás merül fel az árucikkel kapcsolatban például, ha rendeltetésszerű használat ellenére meghibásodik, a szavatossági, garanciális jogok érvényesíthetők az alábbi elérhetőségek egyikén, vagy írjon nekünk a szerviz@metahungary.hu email címre.

+36 76 998 479 Most nem elérhető
  • Hétfő:08:00-16:00
  • Kedd:08:00-16:00
  • Szerda:08:00-16:00
  • Csütörtök:08:00-16:00
  • Péntek:08:00-16:00
  • Szombat:Zárva
  • Vasárnap:Zárva
1/6